SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Monday 7 May 2012 ♥0Comment


Ini saya nak share something to you guys about behavior 2 of my group . Let me tell u guys what is happened actually between 2 of my group . Actually , dah lama dah saya ada conflict sama dorang . Nak berbaik-baik sama dorang ini pun payah juga because they seem like childish . So, malas nak nak layan karenah 2 orang budak-2 tu . Sekarang ni sepatutnya 6 orang group saya ada discussion group to do report about " You Are Who You Are " untuk course Human Development Psychology , tapi yang datang saya & 3 orang kawan saya saja . Kata datang , sekarang mahu jam 10 pm , tak ada pun nampak batang hidung dorang datang ke library ni . Alasannya , teman kawan buka puasa dekat Desa Ilmu . Dah la submit date report ini this friday . Ee sakit hati betul la ! Langsung x ada semangat kerjasama . If ye pun conflict ni , saya x nak relate it dengan discussion group ini tau ! Sejak buat research last week tu , dorang langsung tak join kami . Alasannya , bajet x cukup . Habis tu , sabtu lepas tu napa ikut aktiviti lain pula pergi ke Matang . Hey hello , ni ke maksud x ada bajet korang tu ? If saya ni bad person , I will barn or dismiss them from my group . Tapi because saya pun baik sikit konon la katakan , so saya biarkan aja . X apa , one day karma akan datang sama korang berdua . Ok la , until here then . Library nak tutup jam 11pm lebih ni . Takut pula jalan sorang-2 balik kolej . But x apa la , God will always with me . Take care guys :)

p/s : Perasaan marah tu terhadap dorang tetap ada . Tapi bersabar aja lah .

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell