SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Friday 29 June 2012 ♥0Comment


Last night nak update blog ni , tapi line wifi buat hal pula -.-'' I'm crying ? Absolutely right . Perkara yang ku sangkakan selama ni akhirnya terbongkar juga . Hmm ntah la , pada sapa ku mau percaya lagi . Ku tak sangka dia yang ku sayang selama ni rupa-2nya " talam 2 muka " . Apa la dosa ku sampaikan dia buat ku mcm ni ? Mama ngan adik-2 saya pun dah tau perkara buruk pasal dia . Menangis ku last night bila terasa ditipu . Inikah balasan yang dia beri ngan saya selama saya tolong dia bila dia kesusahan and banyak lagi ku dah berkorban demi nya ? Ya , lepas ini ku akan tutup pintu hati ku untuk mana-2 lelaki lagi .. Enough la pa yang ku alami . Susah ku mau percaya lagi insan yang bernama lelaki . Bagiku , semuanya sama saja ! Sekarang ni , paling penting ku focus and kejarkan cita-2 ku untuk jadi seorang pnsyarah yang berjaya suatu hari nanti . Mel , KAMU PASTI BOLEH . NEVER GIVE UP ! Nasib baik ku ada belajar psikologi . Dapat la ku berfikir secara cognitive psikologi . Maybe dia bukan jodoh untuk aku . Starting from today , I will try to survive without him and focus my study . Yes , I'm so stupid bila ku terus menangis and keep thinking about him sampaikan ku mengabaikan study ku sedangkan dia langsung tak pedulikan perasaan saya , buat apa lagi nak pikir kan ! Bodoh ba . Ok friends , please pray for me agar saya dapat menguatkan semangat saya untuk menghadapi semua ni :') Yeah , memang betul-2 meninggalkan luka yang mendalam di hati saya , tapi I will try to be happy and jadi Mel seperti dulu .


p/s : Forget someone is not easy , need time for it :')

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell