SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Saturday 30 June 2012 ♥0Comment


Morning all ! Hmm yesterday saya ada share sama korang about saya hampir broke-up with him, kan ? Today kami dah berbaik semula :) Last night I know he's don't want leaving with me even dah 3 mesej saya sent sama dia , mengatakan ingin minta putus ngan dia , tapi dia tak pun bagi jawapan sebab tak nak bergaduh ngan saya . Bukan main banyak lagi saya berleter ngan dia masa dia call saya malam tu , and dia tau saya stress sangat . HAHA .. Ya , if saya stress , memang saya akan cakap tanpa henti . Banyak yang kami bincang baik-2 last night tu about hal salah faham and berita yang kurang baik saya dapat melalui mulut-2 orang lain . Hmm macam-2 kan ? Gara-2 tu la saya selalu bergaduh dengan dia . Susah-2 . Mama call saya last night , mau nangis saya bila mama bagi harapan ngan saya . Ya , memang saya janji akan study benar-2 untuk mencapai impian saya . My boyfie pun faham dengan keadaan saya bila saya gtau dia apa yang mama saya bilang . Sekarang ni banyak perkara yang buat saya runsing , tapi my boyfie bagi nasihat sama saya agar jangan terlalu pikir kata-2 orang di sekeliling kita sebab ini akan menganggu focus saya untuk study . Today is 30/6 and secara rasminya our anniversary kami yang ke-7 bulan . Hmm I'm sure pasni ada-2 aja dugaan luar yang kami akan dapat . Hope everything is gonna be alright . Ok till here then . Ada masa saya akan update lagi ya . Take care then :)


p/s : Don't broke again my trust that I give to you :')

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell