SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Wednesday 11 July 2012 ♥0Comment




How are you guys ? Hmm  lama juga tak update blog ni . Sunyi menyepi aja kan ? Hehee .. By the way , banyak perkara yang telah berlaku sama saya sepanjang bulan ni . 1stly , sepanjang saya ambil short sems ni , memang busy sangat la . Assignment makin bertambah , plus saya dilantik jadi group leader . Still remember about blood personality type tu tak ? Dalam tu , ada mention " sentiasa ingin menjadi ketua kumpulan " . HAHA . . Memang itu la saya . Benar kan ? 2nd, semalam result exam kuar , and good news is I was pass all paper courses . Hehee . . Tak sangka saya dapat lulus semuanya . Hasil sokongan from parents , my grandpa and my hubby telah membuat saya belajar benar-benar & akhirnya mendapat good benefit for it . But the most important is blessed from God because saya memang tak putus-putus pray to God . Thanks God :) 3rd, saya dapat kenal sama certain cuzzie - ClaudiaAvee , Pinky & Manu and bro my hubby - Bexter di Facebook . Hehe . Dorang semua ok juga tu , friendly and sometimes they funny also . Ada juga cuzzie nya tu suruh saya jenguk dorang di Bandau Kota Marudu tu . Yeah dalam hujung bulan 12 ni , saya memang jadi pergi Sabah , but tunggu my hubby dapat set time yang bagus untuk saya pergi sana . Hehe , tak sabar juga pergi Sabah ni :) 4th, this month and awal bulan 8 ni , saya memang busy gila la with my mid-term exam and final exam . This now , saya nak target cgpa 3.8 and above agar saya dapat dean list for next sems. Saya makin bersemangat and tanam azam yang baru untuk next sems. Nampak busy aja kan ? Hmm nevertheless , masa saya tetap ada untuk saya luangkan dengan my hubby , family and friends . This saturday, dia ada convocation day :) Congrats hubby . Lawak juga masa saya tell him about convocation tu . Saya kata " kelak b bandingkan pic kita berdua sapa yang ada pakai square-hat and jubah convo yang cantik lagi ." Then dia kata " Makan la square-hat b tu puas-puas . Saya mana la ada pakai square-hat ni . Mesti saya kalah punya sama b . " HAHA .. Kesian pula bila dia kata macam tu . Tapi tak apa la . . As long I still kept on loving him ♥ ♥ Then , kami bercerita sambil imbas kenangan kami dulu when kami start berkenalan and then banyak perkara saya mengusik dia tu . Funny juga kan bila ada masa dapat juga joke with our beloved one rather than bergaduh aja kan :) Ok la . Till here then . Ada masa yang terluang, saya update blog lagi ya . Lastly , adios amigos fellas . God bless :)

p/s : Wish I can fly like bird . Freedom without no stressed and busy life :')

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell