SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Wednesday 6 June 2012 ♥0Comment


How are u guys ? Last night time ngah study sambil berborak ngan mama , papa & adik saya Mena , tiba-2 my parent mulakan topik about kami adik-beradik . My dad said that dia happy because ketiga-tiga adik saya have their own future . Adik saya yang kedua Melna sekarang ini training sebagai Dental Surgery Assistant and akan habis pada bulan 7 next year , yang ketiga pula Silvia @ Yung training sebagai Jururawat Masyarakat and adik lelaki saya yang bongsu pula Matthias @ Boboy baru dapat kerja sebagai tentera & sedang training di Port Dickson . My dad kata tinggal saya lagi because saya kan still study and I will finish my study pun around bulan 7 2014 . Sambil tu papa tunjuk buku sama saya and gtau " Inilah masa depan kamu . If kamu mau jadi lecturer , belajar benar-2 . Jangan kecewakan harapan kami . Biar adik-2 kamu x belajar tinggi , sekurang-kurangnya kamu saja lah yang belajar tinggi dari U ." Saya terdiam seketika and mendengar setiap kata-2 dari papa . Saya berjanji bahawa saya akan belajar benar-2 & dapat mencapai cita-2 saya sebagai seorang pensyarah yang berjaya suatu hari nanti . Okey la , till here then . Nak revision dulu ya . Take care then :)

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell