SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Tuesday 7 August 2012 ♥0Comment


How's your day ? Have any plan to do or just stay in home ? Today Mel rasa beban yang Mel tanggung this now dah berkurangan . Semua assignment sudah Mel siapkan and this now Mel need to focus my final that will be started on tomorrow afternoon . Haish now this week and next week , Mel kena korbankan masa untuk sleep la ni ==' Hmm nevermind , nak target A mestilah perlu banyak berusaha . Bak kata lecturer Mel , "Its easy to score A . Its easy to fail ." Adoii who wanna FAIL huh ? Don't want la jadi " repeater "  ni -,- Hmm actually Mel kena la target at least dapat cgpa 3.70 for final year kelak agar Mel dapat capai target Mel ambik Phd level . Hmm bukan senang tu ! Tahu tak , Mel ada ask tutor Mel yang juga bekas student UNIMAS ni about step nak mohon keja jadi lecturer di Unimas . She told me that Mel kena try target pointer yang bagus untuk final year ni , pilih supervisor yang bagus and try to talk with my supervisor Mel yang Mel mahu kerja di Unimas kelak lepas Mel habis master level . And my supervisor boleh berunding with dean faculty Mel tu . Baru Mel tahu rupa-rupanya master level pun boleh jadi lecturer di faculty Mel ( ordinary lecturer ) . Waa I will try my best to achieve my dream :) My hubby Bless always bagi sokongan to me agar Mel boleh buat yang terbaik . Ya sememangnya Mel mengaku Mel pernah jatuh sekali time Mel study di UiTM dulu , Mel pernah kecewa but now Mel not give up bila Mel sambung study di Unimas pula :) Doa dan usaha tu penting sekali . Ingat my dear blogger , fail doesn't mean you are loser . Remember that :') Please pray for me to facing my final exam ya . Hope I can do it well 

Ni result carry mark Mel for Intro to cognitive science course . Yang Mel tanda star , tu la result Mel .

Yang tanda star tu , Mel da paper exam 

3rd paper - my last one :)

p/s : Take picture tu from my lappy . Sorry ya if nampak blur aja -.-''




Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell