SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Wednesday 16 May 2012 ♥2Comment



Bila saya bangun tidur saja pagi tadi , I was get 1 msg from my group yang membuat saya rasa terkilan pula , " Mel, dlm bkawan ni kita x blh sisihkan kerja seseorang . Kirin sedih sgt bila tgk assignment diary Kirin x cukup tarikh . Kan before tu Kirin dah bgtau Mel kata ada 2 file . Kirin asingkan date . Kirin amanatkan kat Mel tp jadi mcm ni . Salah Kirin jugasbb x turun bt discussion . Tp kalau turun pun x siap juga , asyik gelak aja . Bila x turun kata , bila dah turun jadi lain pula . Kalau salah Kirin, Kirin mnta maaf. Tapi tadi Kirin x puas hati bila morpheus jdi mcm tu . Dah kena kumpul semua so xkan lah x boleh bgtau Kirin knpa date x cukup . X tanya Kirin apa pun .. Hmm .. Thanks for everything..." Oh Tuhan , why must blame me for everything ?  Itu lah time suruh datang for discussion group , lgsg x mau datang . Now, bila dah jadi mcm ni , semua blame sama saya . I'm also have many work to do , saya pun ada feeling juga . Saya bukannya robot nak cek setiap kerja yang group saya perlu buat . Takkan semua kerja saya yang harus lakukan . Memang payah jadi group leader ni , if ada saja yang x kena , semua salah saya pula . Adohh , I'm so stress now !!! Suka sangat buat saya serba salah . Bila terlampau stress , I will crying , listening to music and then nyanyi kuat-2 mcm orang yang hilang akal -.- Bila saya buat kerja gila mcm tu , kawan-2 and roomate saya akan mendiamkan diri because they knew that saya ni dalam tekanan . Sometimes , they always advice me to be patient . Apa boleh buat kan if memang kehidupan di U macam tu . Till here then . Banyak lagi kerja nak dibuat pasni ..

p/s : Hope one day she will feel the same thing just like I feel now :')

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell