SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Thursday 16 August 2012 ♥0Comment



Hi my awesome reader :) Hmm today mood saya tak ok bha ni . Kepada sapa saya nak luahkan , so saya luahkan di sini aja lah :') Maybe lepas ni saya akan bertenang lepas luahkan semuanya . Actually I'm really upset and disappointed sama si dia . Bukan bosan or marah ka , but dah tawar hati dah ni . Dulu dia tak macam ni , but lepas kenal lama ngan dia , saya tak tahan dah . Dah lama saya bersabar dengan dia ni . Tapi apakan daya , saya pun ada perasaan juga . Pa gunanya ada pasangan hidup if langsung tak memahami kita kan ? Cara layanan dia , sikap dia dan semuanya dah buat saya semakin tawar hati untuk hubungan kami ni . Kadang-kadang if kami bergaduh , saya nangis pun dia tak sedar . Saya tension dengan dia ni . Dia berbeza sangat dari ex boy saya . Memang saya akui saya masih tak dapat lupakan ex saya . Saya ingatkan dengan membuka pintu hati saya untuk si dia ini , dapat membuat saya melupakan ex saya sebelum ni . But unfortunately I still can't forget him . Ex saya pernah told me agar saya focus aja pada study . Ya , I know dia tak mahu saya berkapel dulu . Hmm if saya tak ada jodoh dengan si dia yang sekarang , maybe saya akan minta putus aja demi kebaikan bersama . And lepas ni , tiada lagi word "couple" dalam hidup saya until la saya bersedia membuka pintu hati saya balik suatu hari nanti. I just berserah semuanya pada Tuhan :'(




Did you care my feeling ?



Wish you understand my silence ...



p/s : You will regret if I leave you one day . Remember that :')

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell