SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Saturday 29 September 2012 ♥0Comment



                         Umm I wish someone can cheer me up . My cinta pun sometimes lambat reply mesej . When he was got my mesej dalam keadaan yang marah , baru he akan kelam-kabut pujuk saya . Last night saya nangis sekuat-kuat hati saya . I don't know why I'm so sad . Adakah kerana apa yang telah saya facing this now ? Plus in the same time , saya benar-benar lepaskan kemarahan saya pada dia . Oh God , dalam tak sedar saya terus tertidur after nangis . Bila bangun , langsung tak ada mesej from him . Saya mesej him and said " I know you just think about yourself only . You don't know what I felt last night . Now I realise that nothing left for us . I know you will easily find someone that better than me . I'm not good enough for you . " Saya tahu tentu dia takkan sesekali putus dengan saya . Dia membalas mesej saya " B pls jangan macam tu, dun leave me pls, sa syg sgt dgn b, knp b sll ja mau kta bpisah? " Until now saya belum juga membalas mesej si dia . I know he love me alot . But why saya still mahu putus ngan dia even though I also really love him . Hmm maybe situation  saya yang still bergelar student ini tak membenarkan saya try untuk bercouple in this moment until saya berjaya reach apa yang saya mahukan . 


         


          Interview letter from SPA website
Click untuk tumbesaran .



Midterm announcement from Morpheus website .
Click untuk tumbesaran




                 

                           Pasal interview untuk latihan separa perubatan ni , actually I'm still not sure either I will go or not sebab saya ada paper midterm masa tu . Bagi saya , midterm tu penting sebab I don't want to fail gara-gara pergi ke interview tu . Besides , belum gerenti lagi saya akan berjaya dalam interview tu kan ?  Si dia pula marahkan saya sebab saya buat pasal untuk applying SPA ni . Actually saya just suka-suka saja untuk apply ni . Arghh menyesal betul saya apply SPA hari tu . Tak sangka saya terus dapat dalam masa sebulan saja . Betul kata si dia , banyak lagi orang di luar sana yang kecewa kerana tak dapat apa-apa pun respons untuk SPA ni . Dikira saya bernasib baik kerana dapat . Hmm ya , saya memang kesiankan dorang ni and I know their feeling . Hopefully dorang akan mendapat pekerjaan seperti yang dorang mahukan . I will pray for them . And bout me , tak apa la , I will try to handle it agar tak kelam kabut semuanya . I know I can do it . Memang betul susah nak dapat pekerjaan . Tapi saya dah ada target untuk mahu dicapai and banyak lagi step yang mahu dicapai for next step . And I will prove them that someday I can be a succesfull person . God always hear my pray :')


p/s : Perempuan yang kuat ialah bila dia mengatakan " Don't worry . I will be fine " , walaupun dia menangis dalam diam tanpa disedari oleh orang lain .

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell