SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Tuesday 23 October 2012 ♥0Comment



               Morning my friends ! Umm I think it's have been a long time I'm not updated about my life in my blog since I busy with my life campus . Now Mel nak write about my love story . Sejak dia balik Sabah , hubungan kami berdua lancar seperti biasa pada mulanya , but now I feel not confident with my relationship with him . Yesterday I was cried until tiada selera nak makan , study pula macam terganggu . Dah la malam ni ada midterm exam Basic Programming . Saya macam takut sangat akan dikecewakan lagi selepas saya kecewa kerana ex-bf saya dulu , and saya tak mahu kecewa buat kali ke-2 . Enough la saya menangis , enough la saya selalu aja sedih . Bila di depan kawan-kawan , I'm try to be happy go lucky person , but in the deep of my heart , they don't know what I feel actually . I need someone who can cheer me up . Thank you to my very kind-hearted bestie Arya . She's the one who I really trust now . She's always give a lot of advice to me  when I shared my feeling to her . If I want to back in past time , saya tak mahu bercouple buat masa ni . Saya cukup happy dengan life saya dulu . Ya , saya memang cukup ego dengan semua lelaki sebab saya sedar mereka banyak ingin menarik perhatian kepada saya , tapi saya tetap dengan pendirian saya . Now , sejak saya bertemu dengan Bless , saya memang membuka pintu hati saya untuk dia and try to love him . Bila saya benar-benar sayang dengan dia , I can't let him go easily in my life . Dia selalu told me that dia takkan senang-senang melepaskan saya dan takkan mencari yang lain . Tapi apa yang dia telah membuat pada saya dulu membuat saya sukar nak percaya dia . Now, dia mula bekerja sebagai Medical Assistant di hospital Tawau , I know kami akan kurang contact lepas ni . Saya paling takut bila dia cepat berubah nanti . But saya akan pasrah aja lepas ni . If dia ada berjumpa someone kelak , I can't do anything sebab saya tahu saya tiada jodoh dengan dia . Lepas ni , saya takkan bercouple lagi and I will close my heart kepada insan yang bernama lelaki . For me, lebih baik saya focus masa depan and cita-cita saya ingin menjadi seorang pensyarah kelak . Tuhan , aku memohan kepada-Mu , tolong la beri ku kekuatan dan jauhkan aku dari semua percubaan . Andai aku dengan dia ada jodoh atau tidak , tolong la bagi petunjuk kepadaku Tuhan . Ku memohon semua ini dengan hatiku yang ikhlas . Amen .


p/s : Wish you know what I feel now ~





THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell