SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Friday 16 November 2012 ♥0Comment


Hello there .. Umm lama dah blog pink kesayanganku ini terbiar begitu aja . . Banyak benda nak ditulis , but rasa malas pula nak taip ni .. Hahahaa .. By the way , good news , saya masuk ruangan Puteri Metro . Yeah :) Terkejut pula rasanya sebab saya photoshoot Jumaat lepas , and on Monday next week terus keluar pula saya dalam Puteri Metro tu . Hehee . Thank to kawan fb saya sebab tagged Metro news tu kat saya . Ok , nak diceritakan pasal photoshoot tu , memang pada mulanya agak kekok la sebab lama dah tak photoshoot . Last photoshoot pun masa saya jadi part time model di KL dulu . Tapi last-last pula saya dah yakin dengan diri saya dan enjoy dengan photoshoot tu sebab semua pose yang saya buat tu memang jurugambar tu suka sekali . Al-maklum lah dah ada pengalaman :D Keratan Puteri Metro yang saya dapat ni akan saya framekan sebagai kenangan :) Bila saya dah berjaya capai cita-cita saya sebagai pensyarah , ada masa saya akan join lagi Puteri Metro . Ok la , till here then , esok start exam dah saya -,- Study pun tak juga complete sepenuhnya untuk persediaan esok . Wish me luck ok . Bye fellas :)

Pic selepas saya habis photoshoot - Taman Sahabat

Walking alone 

Dan inilah hasilnya . . Puteri Metro 

Saya ingatkan juruphoto tu letak pic saya pakai gaun . Rupa-rupanya ini . Umm nevermind . Nice work Metro staffs :)

p/s : Muka saya -,- 


Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell