SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Thursday 28 February 2013 ♥0Comment



Its having a long time I'm abandon my online diary .. Hmm sorry my blog .. Ok , sepanjang hari saya busy memanjang pergi cuti-cuti di Sabah :) Finally we can meet again after setengah tahun tak jumpa :( Sad kan .. Banyak perkara kami telah berbincang and capai persetujuan bersama . Our love be more stronger and perkara yang membuat saya mistunderstanding pun dah selesai .. Instead , I will put my trust again to him and for sure he always be my man ♥ Saya rasa disayangi bile dia mencium pipi saya and he will get jealous when another guy try to flirt me .. Auwww akhirnya dia tunjuk perasaan marahnya bila ada lelaki lain mengganggu saya even kawan dia pun .. After this, dia akan mendapat penempatan kerja tetap di Pitas and hopefully dia akan datang ke Sarawak bila dapat cuti :) He always said agar saya bersabar and kami pasti akan jumpa juga .. Ya ok ,, I will waiting for him ♥ 


              Our Memory


Our heart become one ♥


                                     



Flight from Tawau ke KK :( Sedih bila berpisahan dengan my man 


Bye Tawau ~


Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell