SCM music player
ʜєʀ Jouʀɴᴀʟ ʟɪƒє



Monday 19 November 2012 ♥0Comment







Hello there . I'm back again , but with unhappy emotion . You know why ? I feel I'm not good in condition , I mean about my weakness of myself . Saya sedar saya mesti keraskan hati dan mesti tegas . Umm actually saya ni congek . Sikit-sikit menangis dan suka memikir . Saya sebenarnya jenis yang sensitive , but depend with situation and surrounding . But thank God , someone telah menegur pa yang patut saya ubah untuk menjadi lebih keras hati and jangan mudah berlembut dengan seseorang , because ini akan make people mudah pijak kepala saya . From now , I will try to change my weakness of myself . Iya , betul kata someone tu , focus your study , think about your target and clear my mind and don't think something that waste your time . Saya tahu masih jauh lagi perjalanan saya untuk mencapai kejayaan . Lagipun saya sometimes mahu jadi seperti cousin saya yang telah jadi lecturer di Maktab Perguruan Rajang . Datuk saudara saya pula dah bertahun jadi lecturer di Unimas and now dah pegang pangkat Professor Doctor . Umm jika mampu , saya pun mahu mendapat gelaran professor , but untuk mencapainya , I must be more work hard and more discipline . If diikutkan , saya tak mahu bercouple time saya still study ni . Tapi bila dipikirkan , my man sangat sayangkan saya and dia sanggup tunggu saya :) Lagipun kami dah banyak membuat plans and dah saling berjanji anatara satu sama lain .Tak sanggup pula mengecewakan him dengan minta break-up ngan dia kan ? Apa-apa pun I can manage my study and my personal life . Hopefully I can do it ! Exam pun tak lama lagi and I must target untuk tingkatkan cgpa saya lagi . Bukan senang nak tingkatkan pointer especially bila facing with tough course . Ohh myyyyy -.-  Umm ok la , I think I should stop typing now sebab mata dah low ni . Tomorrow have morning lecture . Good night my fellas . God bless you :) 


p/s : SPA result for next week -.-''

Labels:



THANKS FOR READING




REWIND ME THE PAST MY SWEET FUTURE

Copyright © All rights reserved | Miss Pinky | Edited by Mell